Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

01 December 2008

SAYA DAPAT KOMISYEN DARI AFFILIATE

Assalamualaikum WBT.

"Duit internet? Tipu laa." "Mustahil laa." "Boleh buat ke?" "Tak mungkin laa boleh jana wang dari internet." "Boleh percaya ke?" "Mengarut lah!" Inilah persoalan-persoalan yang sering ditimbulkan apabila kita sebut buat duit internet. Semacam satu stigma, penjanaan wang di internet ini masih dianggap sebagai suatu penipuan.

Memang tidak dinafikan, terlalu banyak penipuan dalam membuat duit dari internet ini. Namun, sekiranya kita membuat penyelidikan dengan teliti dan juga berbincang dengan 'otai-otai' yang telah lama berkecimpung dalam bidang ini, kita akan dapat hasilnya.

Untuk post kali ini, saya ingin berkongsi kepada para pembaca semua apa yang telah saya dapat hari ini hasil daripada program affiliate yang telah saya sertai minggu lepas. Hari ini saya dapat hasilnya. RM73 sudah berada dalam akaun maybank saya. Sikit? Korang nak bagi ke RM73 kat saya free-free? Mustahil korang nak bagi macam tu je. Yang penting, ini adalah hasil usaha saya sendiri dan saya bersyukur sangat-sangat.

Pelbagai program affiliate yang boleh anda sertai di dalam internet, semuanya terpulang kepada anda sama ada hendak buat atau hanya lihat orang lain berjaya sahaja. Sebagai bukti saya telah terima komisyennya. Klik topik di atas atau "BACA LAGI SETERUSNYA" di bawah untuk saya tunjukkan semua buktinya.

Sepertimana dijanjikan, saya sertakan bukti komisyen yang saya dapat dari program pakej MRR percuma yang telah saya sertai seminggu lepas. Program itu hanya berjalan selama seminggu. Saya juga ada mengajak para pembaca sekalian menyertai program ini dahulu. KLIK INI UNTUK MELIHAT POST SAYA MENGENAI PROGRAM INI DAHULU.


Lihat senarai di atas, saya berada di ranking ke-6 daripada 7 orang yang berjaya mendapat komisyen. Disebabkan ada pengulangan IP, so komisyen kena tolak la..hehe.. Net paynya saya dapat RM73.. Program ni berlangsung selama seminggu sahaja. Tak sempat nak promot habis-habisan. Takpe, it is better than nothing.

Tak percaya kan? Ok. Saya sertakan bukti pembayaran yang telah dibuat oleh admin program ini. Lihat gambar di bawah:


Tak nampak? Klik je untuk besarkan imej

Masih tak percaya? Dah masuk akaun saya dah pun...lihat imej kat bawah:


Klik untuk besarkan imej


Tak percaya lagi? KLIK SINI untuk saya linkkan ke website program affiliate tersebut.

Tak percaya jugak? Kalau tak percaya jugak, mungkin dah takdir anda tidak akan mendapat rezeki dari internet. Sebenarnya ada lagi pendapatan yang saya perolehi dari internet. Tapi saya tidak akan tunjuk sekarang. Takda laa banyak. Sekitar RM3-RM5 sehari. Kadang-kadang mencecah RM10 sehari. Nanti korang kata tak berbaloi pulak. So, saya takkan tunjuk dalam post ini.

Inilah pengalaman menyertai Program Affiliate Pay Per Lead dan saya dapat komisyen daripadanya. Korang tidak mahu ke dapat pendapatan percuma seperti ini? Join free, dapat komisyen.. bila lagi? Akan saya updatekan dari semasa ke semasa. Yang penting, layari KERENAH DUNIA setiap hari untuk mendapat info-info terbaru.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.