Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

09 December 2008

RAHSIA SAYA BERJAYA DALAM AFFILIATE



Ok..Baru-baru ini saya dah tunjuk bukti yang saya berjaya mendapat komisyen dengan menyertai program affiliate. (KLIK SINI UNTUK BACA POST TERSEBUT) Senang. Tak perlu labur apa-apa. Cuma sebarkan pakej kepada kawan-kawan dan anda akan di bayar RM1 untuk setiap download.

Sebenarnya saya telah berjaya mendapat pendapatan yang menggembirakan sepanjang masa saya menyertai program affiliate ini. Yang pertama saya dapat adalah sebanyak $12 (RM 43.20) hasil saya mengedarkan sebuah laporan trafik sebuah laman web antarabangsa. Kedua, saya dapat melalui program MRR percuma tu, yang saya tunjuk tadi. Tu Malaysia punya (RM73.00) dan yang terkini Affiliate Rahsia Usahawan Internet. Saya dapat RM12.00 untuk bulan pertama. Ok laa tu. Better than nothing. Dalam blog ni saya cuma letakkan yang MRR tu sebab affiliate tu yang Malaysia punya.

Sekarang saya nak beritahu anda rahsia kejayaan saya..Bukan nak bangga diri tapi sekadar berkongsi pengalaman

1. Sentiasa mencari peluang
2. Promosi yang kerap
3. Belajar asas affiliate

Oleh kerana susah saya nak terangkan secara detail dalam blog..kalau nak kirakan blog ni bukan untuk bisnes pun. Saya nak kenalkan anda dengan 1 ebook terbaru Affiliate A+ yang telah banyak membantu saya mencari lubuk-lubuk pendapatan affiliate selama ini. Ebook ni murah je...RM37. Klik banner di atas untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

Bagi newbies...saya nak tegaskan disini, pendapatan dari internet bukan sesuati yang mustahil. Berdasarkan perbincangan dengan otai-otai internet yang lain pun, mereka mengakui yang affiliate menduduki tangga teratas dalam sumber pendapatan internet.

Saya dah nampak jalannya. Dan sekarang saya nak kongsi dengan anda. Anda boleh jana wang internet sekiranya betul caranya. Saya dah tunjuk 1 jalan terbaik. Buatlah pilihan sekarang. Jangan menyesal di kemudian hari.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.