Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

07 December 2008

IRMA HASMIE LESBIAN?

Dunia hiburan tidak pernah sunyi dengan gosip yang kadang-kala diakui kebenarannya. Terbaru, model dan pelakon cantik, Irma Hasmie yang telah putus cinta dengan Farid Kamil telah menemui pengganti.

Seperti biasa, artis yang menemui cinta baru pasti akan menafikannya walaupun dapat dihidu oleh pihak media. Perkara seperti itu juga berlaku kepada Irma Hasmie. Walaupun baru putus cinta dengan Farid, beliau tidak serik dan mula menjalinkan hubungan cinta baru.

Tetapi yang peliknya, kenapa Irma sanggup menjalinkan cinta terlarang itu? Adakah beliau sudah habis berfikir? Cerita yang disampaikan oleh sumber berkenaan kepada peciter sangat mengejutkan.

Baru-baru ini, Irma menafikan cintanya dengan seorang Datuk dan merasakan tidak sesuai menjalinkan hubungan cinta dengan jejaka bergelar Datuk R.

Menurut sumber, penafian Irma mungkin berpunca daripada cintanya yang lebih kepada kaum sejenis. Astrafilullah... Irma kenapa jadi seperti itu selepas putus cinta dengan kekasih lama?. Takkan sanggup menjalinkan hubungan 'songsang' pula?.

Irma dilihat begitu mesra dengan pengkid tersebut dan ke mana sahaja pasti berdua. Bukan setakat itu sahaja, lagak mereka berdua sama seperti insan lain yang sedang bermadu kasih! Begitu bahagia sekarang ya Irma... Mungkinkah 'pengkid' yang dimaksud itu adalah pengurus peribadi Irma?

Walau apapun, tunggu dulu kepastian daripada empunya diri. Nantikan pengakuan daripada Irma tidak lama lagi...

Credits to JomStar.com

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.