Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

03 December 2008

DUIT PERCUMA DENGAN AFFILIATE BARU

Ok..Baru-baru ini saya dah tunjuk bukti yang saya berjaya mendapat komisyen dengan menyertai program affiliate. (KLIK SINI UNTUK BACA POST TERSEBUT) Senang. Tak perlu labur apa-apa. Cuma sebarkan pakej kepada kawan-kawan dan anda akan di bayar RM1 untuk setiap download. ITU DULU.

SEKARANG, satu lagi program affiliate Pay Per Lead terbaru telah dilancarkan. Lagi satu peluang cari duit percuma dibuka kepada anda yang berminat cari duit dengan mudah. Untuk kali ini, seorang jutawan yang bernama Rusell Brunson telah melancarkannya dan beliau telah banyak menganjurkan program sebegini. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini sekarang!!! Kita akan mendapat $1.00 bagi setiap orang yang mendaftar di bawah link affliate kita. Tugas anda hanya mempromosikan affiliate link anda. ITU SAHAJA. Yang penting, TAK PERLU KELUAR SEBARANG KOS.

Apakah itu Pay Per Lead ? Tak tahu ? Program pay per lead ini akan membayar kita jika anda berjaya promosi dengan link affiliate anda kepada orang lain. Di Malaysia, kebiasaannya anda akan dibayar sekiranya ebook atau pakej di download oleh orang yang mendaftar di bawah link affiliate kita. Tetapi, untuk program kali ini cuma ajak orang daftar sahaja, 1 orang daftar, kita dapat $1.00. DIULANGI, $1.00.

Masih tak faham? Takpelah, saya akan tunjukkan kaedah step by step untuk menyertai program Pay Per Lead ini dengan sempurna .

1) Anda klik gambar kat atas tu (yang ada gambar kereta tu).

2) Isikan nama ,username ,password, email anda dan apa yang diperlukan, selepas itu submit

3) Anda akan dapat email dari admin, klik confirmation link di email anda dan anda akan di bawa masuk ke laman yang anda telah daftar dan masukkan maklumat anda ,yang paling penting masukkan email akaun paypal anda supaya anda akan dibayar.(BAGI YANG TIADA AKAUN PAYPAL LAGI, KLIK SINI UNTUK DAFTAR PAYPAL)

4) Cari link affiliate anda dan mula promosi . Dalam tu ada tutorial dan panduannya.

Anda boleh promosi di forum,blog dan juga dengan teknik-teknik yang lain. Kaedah yang anda gunakan adalah ikut kreativiti anda dan jangan lakukan teknik-teknik kotor, tak baik. Yang ni tak payah download apa-apa. Jika ada je orang yang register di bawah anda, anda akan di bayar $1 (RM3.60 ikut kadar semasa). Fikir positif k. Sebab kita tak bayar apa-apa. Orang akan bayar kita hasil usaha kita mempromosikan program ini. 1 orang download kita dapat $1.oo, kalau 10 orang, $10.00. Kalau 50 orang, $50 = RM180. Tak cukup? Kalau tak cukup, promotekan lagi link sampai laa program ni habis.

Senang? Macam tak percaya je? Kita cuba dulu k. Saya pun cuba juga. Sebab program ni tak payah modal. Macam yang program affiliate yang saya dapat RM73 tu. Hasil cuba-cuba juga. Cuma usaha kita untuk mempromosikan link affiliate kita tu dan ada orang daftar bawah kita. Kalau tak dapat, takda rezeki la tu. Saya akan kemukakan bukti kepada anda sekiranya saya dapat bayaran dari program ini kelak.

Kita cuba sama-sama. Dapat tak dapat suku kira. Yang penting mencuba. Sebab tak perlu bayar apa-apa. Kita tak rugi apa-apa sekiranya tidak berjaya. INSYAALLAH.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.