Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

19 November 2008

PAKEJ MRR (EBOOK PERCUMA)



Lagi peluang mencari pendapatan sampingan akan saya kongsikan kepada anda untuk kali ini tanpa perlu mengeluarkan kos. Pakej ini mula dilancarkan kelmarin (17 November 2008). MRR ini adalah ringkasan bagi Master Resale Rights dan akan saya terangkan secara ringkas mengenai pecahan MRR ini.

Anda biasa mendengar tentang produk RR? Mungkin ramai yang biasa mendengarnya, tapi sebenarnya ramai yang keliru atau tidak faham dengan jelas berkenaan apa itu RR.

Sebenarnya terdapat 4 jenis right (hak) dalam resale (jualan semula) iaitu:

1)Personal rights - Hak jualan individu yang bermakna pembeli anda tidak boleh menjual semula produk yang telah dibeli. Kebiasaannya,untuk kegunaan diri sendiri sahaja. Biasanya, produk sebegini dijual untuk tempoh masa dan bilangan pelanggan yang terhad sahaja.

2)Resale rights - Hak menjual produk untuk memperoleh keuntungan. Pembeli mendapat hak untuk menjual semula produk yang dibeli tetapi tidak berhak menjual resale right kepada pembelinya.

3)Master resale rights - Hak untuk menjual produk dan juga hak untuk menjual resale rights kepada pembeli produk.

4)Private label rights - Hak yang sama seperti Master resale rights tetapi kelebihan PLR memberikan anda hak kebebasan untuk mengubah, menyusun atau menukar produk mengikut apa yang anda suka. Misalnya, anda boleh menukar nama pencipta produk kepada nama anda dan sebagainya.

Nak tahu lebih lanjut? Baiklah, saya ada satu berita baik untuk anda, kini anda boleh dapatkan satu pakej produk MRR secara percuma sahaja untuk membantu anda memahami dengan lebih mendalam mengenai MRR dan menghasilkan landing page/minisite anda dengan menarik.

Jadi, sebelum produk ini dikenakan caj untuk memilikinya, sila download secara PERCUMA, DIULANGI PERCUMA di blog ini. Seperti biasa, mudah sahaja. Klik banner (gambar pakej) di atas, isikan nama dan email dan pakej tersebut akan terus dihantar melalui email anda. Bukan itu sahaja, anda akan mendapat komisen sebanyak RM 1.00 untuk setiap pakej sekiranya anda turut mengedarkan pakej ini seperti saya. Lebih lumayan daripada ebook rahsia usahawan internet yang lepas. Tapi perlu daftar affiliate percuma dulu. Yang ni lagi banyak bayarannya!!!

Jangan buang masa, download sekarang. Ilmu free pun tak nak ke? Nanti depa akan jual pakej ni. Kalau tak dapat, rugi.

BAGI SESIAPA YANG TIDAK TAHU PASAL MRR, ANDA TOLONG DOWNLOAD & EDARKAN SAHAJA. SAYA NAK ANDA CUBA SEBARKAN UNTUK PENDAPATAN SAMPINGAN. TAPI KENA DAFTAR AGEN AFFILIATE YE.

P/S:Saya akan letakkan banner mengenai pakej ini di dalam blog saya (di bahagian kiri atas, bawah anugerah tahun ini) untuk memastikan anda dan para pelawat KERENAH DUNIA yang lain tidak tercicir daripada memperoleh ilmu percuma ini terutamanya yang terlepas membaca post ini.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.