Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

30 December 2008

SAYA DAPAT JUALAN SULUNG DARI EBAY

Untuk makluman para pembaca Kerenah Dunia sekalian, saya ingin berkongsi berita ini dan mengistiharkan ebay adalah 3rd internet income stream saya (1st affiliate & 2nd blogging) sejurus melihat pembayaran di kreditkan ke dalam akaun paypal saya. Tanggal 23 Disember 2008, saya telah berjaya membuat jualan pertama melalui ebay (tak sampai seminggu selepas saya register ebay). 2 hari je dah terus ada orang bida produk saya dan dijual. Kat atas tu produk yang saya jual, flip top lighter. Saya tak sangka pulak boleh dapat jualan pertama ni dengan begitu cepat sekali. Untung $6.00 (dalam RM20.00) untuk 1 unit produk!

Untuk pengetahuan para pembaca sekalian, saya ni zero dalam dunia ebay ni, tapi dengan tunjuk ajar daripada Sifu Lan daripada ebooknya, alhamdulillah saya berjaya buat 1 jualan pertama tak sampai 2 hari pun sebenarnya. Bagi saya, masih banyak lagi yang perlu saya pelajari, 1st sale ni cuma penyuntik semangat. Tanpa penyelidikan dan strategi yang baik, 1 jualan akan kekal 1 jualan, tidak akan meningkat.

Bagi yang berminat nak tahu mengenai ebook rahsia Sifu Lan, boleh klik banner di bawah. Dengan mengikut step yang di ajar melalui ebook ini, saya percaya anda semua akan mampu bertapak dan menjana pendapatan melalui ebay.

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.