Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

12 December 2008

PANDUAN PERCUMA 13 CARA PENDAPATAN INTERNET


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca setia saya di Kerenah Dunia. Masih belum terlambat rasanya untuk saya sampaikan salam aidiladha untuk semua.Saya juga ingin mengucapkan selamat tahun baru 2009 yang sudah semakin hampir.

Berita baik untuk anda semua. Satu panduan percuma 13 Cara Pendapatan Internet telah dilancarkan semalam (11.12.2008) berserta cabaran pay-per-lead (affiliate program) untuk menghangatkan lagi suasana. Aktiviti ini adalah anjuran saudara Anwar Yassin dari gajisendiri.com. Sukacita saya sampaikan bahawa cabaran ini terbuka kepada seluruh pembaca setia Kerenah Dunia.

Bagi yang berminat, berikut merupakan butiran lanjut berkenaan dengan cabaran pay-per-lead ini :

Nama Program : Program Pay-Per-Lead 13 Cara Pendapatan Internet
Tarikh Pelancaran : 11.12.2008 (semalam)
Tarikh Tutup : 11.1.2009
Tempoh Program Berlangsung : 32 Hari
Komisyen setiap Download : RM 0.30

Saya dengan ini berbesar hati menjemput seluruh pelawat setia Kerenah Dunia untuk sama-sama menjayakan cabaran pay-per-lead ini. Diharapkan penyertaan anda dapat merancakkan lagi suasana dan dapat membantu anda menjana sedikit pendapatan di internet.

Cara-caranya (PENTING):
1. Klik gambar buku di atas
2. Anda akan di bawa ke laman web 13 Cara Pendapatan Internet. Masukkan nama & email anda
3. Ebook tersebut akan di hantar melalui email anda
4. Anda boleh mulakan menjana pendapatan dengan program Pay-Per-Lead. Ikuti panduan dalam email yang akan diberikan berserta dengan link download ebook
5. Sebarang permasalahan boleh diajukan dalam ruangan komen untuk post ini, saya akan cuba membantu anda.

Mudah sahaja dan percuma. 2 dalam 1 (ilmu + wang). Dulu saya dah tunjuk bukti pendapatan saya dengan affiliate kan? Jangan terlepas peluang lagi. Bertindak segera.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.