Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

18 December 2008

SAYA DAPAT CEK PERTAMA NUFFNANG

Assalamualaikum semua..Saya nak kongsi satu berita gembira kepada sesiapa yang masih sangsi dengan pendapatan melalui internet. Semalam, satu cek dari Nuffnang telah sampai ke rumah saya. Dengan ini rasmilah saya telah mendapat 1 lagi punca pendapatan internet iaitu melalui blogging. Walaupun nilainya tidak lah seberapa, namun ia menambahkan lagi keyakinan saya mengenai pendapatan di internet yang masih diragui di dalam minda kebanyakan orang kita.

Klik imej untuk besarkan

Alhamdulillah...

Sekarang ni terbukti yang Nuffnang membuat pembayaran kepada ahli-ahlinya. Saya masih menunggu pembayaran daripada Advertlets since iklan Adverlets saya lebih banyak dalam blog ni. Sekiranya masih belum ada, saya akan ucapkan selamat tinggal kepada Advertlets dan fokus kepada Nuffnang sahaja.

Ok, bagi sesiapa yang masih tercari-cari akan punca pendapatan di internet, saya sarankan anda download panduan percuma 13 Cara Pendapatan Internet yang dikarang oleh sahabat saya Anuar Yassin. Ada 13 cara, saya dah dapat hasil daripada 2 cara iaitu blogging & affiliate. So anda baca dan pilih cara mana yang sesuai dengan anda. Sekiranya anda lakukan dengan betul, tidak gopoh-gapah, saya yakin anda tidak akan kecewa. Klik banner kat bawah untuk download panduan percuma tersebut:



Sebenarnya saya dah letak kat atas banner tu, tapi takut-takut kalau anda semua tak perasan, saya letakkan khas dalam post ini. Mari-mari kita cari duit dari internet! :)

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.