Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

26 December 2008

BUNGA CITRA LESTARI & ASHRAF SINCLAIR PEGANG ANJING DALAM IKLAN?



Hmmm...Belum terlambat lagi Kerenah Dunia ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada pasangan pengantin popular serumpun ini. Tapi masih ada lagi info yang kurang enak di dengar. Saya terjumpa klip ini di dalam youtube. Ada binatang yang dipegang oleh pasangan ini di penghujung iklan. Kalau tak silap, macam anjing. Ntah, mungkin saya silap tengok kot. Para pembaca tolong saya check k. Adalah binatang itu anjing atau tidak dan sila jawab dalam ruangan komen ye.

Kalau betul anjing, saya mengerti, memang kita sebagai orang Islam boleh memegang anjing dengan syarat-syarat tertentu dan anjing juga boleh digunakan untuk menjaga rumah, kebun dan sebagainya. Tetapi, bukankah lebih elok anjing itu digantikan dengan binatang lain contohnya kucing atau burung. Dah takda binatang lainkah selain anjing di dunia ni? Atau kat Indonesia cuma ada anjing je? Sama-sama lah kita fikirkan.

Mungkin akan ada yang akan kata "tu patung anjing je tu". Tapi niat tu penting ye...

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.