Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

08 January 2009

SAYA DAPAT HADIAH MOUSEPAD DARI HONG KONG

Terkejut juga saya pagi semalam apabila dapat bungkusan dari Hong Kong. Bila saya buka bungkusan tu, baru saya teringat. Untuk makluman pembaca Kerenah Dunia sekalian, saya telah mendapat hadiah daripada sebuah 'pembekal rahsia' dari Hong Kong. Hadiahnya ialah mousepad yang dicetak wajah saya di atasnya (foto di atas). Sebab itu yang saya request masa customize hadiah tersebut dulu. Hadiah tersebut diberikan oleh 'pembekal rahsia' ini sebagai penghargaan memilih mereka sebagai pembekal produk saya. Anda juga boleh dapat hadiah seperti saya dengan turut menyertainya!

Mesti korang tertanya-tanya maksud 'pembekal rahsia' tu kan? Sebenarnya pembekal rahsia itu lah yang saya gunakan untuk memulakan perniagaan di ebay tanpa simpan stok atau produk. Macam lighter yang saya berjaya jual di ebay dulu (KLIK SINI), juga adalah kerjasama saya dengan 'pembekal rahsia' yang berpengkalan di Hong Kong ni. Dengan 'pembekal rahsia' tersebut, kita boleh jual lebih 200 produk tanpa perlu lelah-lelah simpan stok dan bungkus tempahan sendiri untuk pelanggan. Semuanya akan diuruskan oleh 'pembekal rahsia ini'. Menarik bukan?

Nak tahu apakah pembekal rahsia yang dimaksudkan? Korang kena baca ebook Sifu Lan kerana kaedah ini sulit dan ekslusif untuk pembaca ebook Sifu Lan sahaja. Bukan kedekut ilmu, tapi menghormati permintaan penulis ebook tersebut. Hakcipta terpelihara.

Sila klik banner di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai ebook Sifu Lan ini.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.