Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

25 January 2009

AFFILIATE: 1 DOWNLOAD PERCUMA SAMBIL DAPAT $1 (RM3.60)

Yes!! Yes!! Yes!! Lagi program affiliate pay per lead (PPL) khas untuk anda semua. Kali ini affiliate PPL antarabangsa yang dikelolakan oleh dua internet marketer muda iaitu Jason Fladlien dan Lance Tamashiro. Mereka berdua akan mengedarkan satu ebook laporan percuma mengenai 4 teknik dalam meningkatkan traffik di dalam blog ataupun laman web kita.


Selain itu, mereka berdua telah melancarkan satu PPL yang mana setiap orang yang download ebook percuma ini di bawah affiliate link anda, anda akan di bayar $1 (RM3.60). Bayangkan kalau 10 orang download = $10 (RM36.00). Kalau 100 orang download = $100 (RM360.00). Mustahil? Tak mustahil sebab PPL ini adalah percuma dan anda download ebook ini pun percuma. Tak perlu bayar apa-apa. Download dan anda akan dibayar.

Cara-cara menyertai:

1. Klik imej di atas atau pun klik SINI pun boleh
2. Anda akan di bawa ke satu laman web, kat belah kanan laman web tu ada tempat isi nama dan email kan? Ok, isikan nama dan email anda kat situ.
3. Anda akan menerima email dari penganjur dan ikut step by step panduan yang akan diberikan dalam email tersebut.
4. Anda akan dapat ebook percuma setelah anda ikut panduan-panduan yang diberikan
5. Boleh mula jana wang..Yeey!!!

Senang dan seronok kan? Jangan buang masa lagi, sertai sekarang kerana tawaran ini akan tamat bila-bila masa sahaja..Selamat mendapat ilmu dan pendapatan.

Sebarang masalah boleh diajukan diruangan komen ye..saya akan cuba membantu anda.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.