Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

12 January 2009

MAKLUMAN: GANGGUAN UPDATE KERENAH DUNIA



2 keping gambar ini saya ambil petang semalam setelah hujan baru berhenti sejak turun tanpa henti bermula petang Jumaat lepas. Dan hujan yang tidak berhenti ini memberi gangguan yang kerap ke atas Celcom Broadband saya. Bermula malam Jumaat lepas, memang tak dapat connect 3G atau 3GX langsung. Cuma GPRS je dapat. Memang agak lembab laa kelajuan GPRS ni dan seterusnya bakal mengganggu update Kerenah Dunia sehingga keadaan kembali pulih.

Untuk makluman anda sekalian, hujan diramalkan berakhir semalam (Sabtu). Itu berdasarkan ramalan cuaca pada 5 Januari lepas (Isnin). Namun hari ini, hujan masih lebat dan diramalkan berterusan sehingga Rabu ini (14 Januari 2009). Saya percaya hujan yang lebat ini mengganggu connection broadband saya dan saya ingin meminta maaf sekiranya berlaku gangguan terhadap Kerenah Dunia terutama sekali dari aspek kelewatan update post. Namun saya akan cuba yang terbaik untuk mengotakan konsep 1 hari 1 isu Kerenah Dunia.

Kesulitan amatlah dikesali. Teruskan kesetiaan anda kepada Kerenah Dunia.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.