Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

19 January 2009

PANAS: RAHSIA KAMAR



Wanita mudah ghairah apabila suami mengajak melakukan hubungan kelamin. Walaubagaimanapun, keghairahan tersebut mungkin hilang terus atau pudar akibat ketidakmampuan suami memberi layanan dan belaian yang dikehendaki. Ramai wanita berpura-pura klimaks untuk menjaga hati suami padahal sebenarnya tidak. Hubungan seks tergantung seperti ini merupakan permasalahan gangguan seks pada wanita yang jarang diketahui apatah lagi dirawati. Ramai wanita menganggap yang hubungan seks itu jauh lebih bermakna dan cukup sekadar menuju ke puncak kenikmatan. Ramai lelaki membicarakan tentang gangguan ereksi dan sebagainya tapi bagaimana pula dengan wanita? Jarang kedengaran diskusi mengenai masalah kaum wanita ini.

Tinjauan dan kajian pakar seksologi menunjukkan bahawa lebih dari 70% wanita sukar mencapai kepuasan dalam hubungan seksual. Tidakkah anda nampak bahawa fakta itu juga mungkin termasuk diri anda ataupun pasangan anda? Sesungguhnya perkara ini amat merisaukan semua pihak termasuk juga anda bukan? Ini bermakna isteri anda mungkin tidak mencapai kepuasan dalam hubungan ranjang bersama anda! Jika anda akui, tugas membuatkan isteri untuk merasa puas dalam hubungan ranjang merupakan salah satu cabaran yang paling besar dalam kehidupan berumahtangga ini....Begitu sukar dan beratnya tugas ini...Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya...Kebanyakan wanita terpaksa akur dengan keadaan ini. Apa boleh buat..Hanya suami mereka sahaja yang mampu merubah keadaan ini!

Oleh sebab itu, Rahsia Kamar ditulis bagi membincangkan isu ini dan menerangkan secara teori dan praktikal bagaimana caranya untuk mencapai kepuasaan seksual yang adil bagi kedua-dua pihak iaitu suami dan isteri. Ebook ini mempunyai 7 bab penting iaitu:

Bab 1: Punca-punca mengapa isteri sukar mencapai orgasme
Bab 2: Kenali seks dan rahsianya
Bab 3: Rahsia seks / orgasme seorang wanita
Bab 4: Rahsia seks lelaki
Bab 5: Posisi seks yang mampu mempercepatkan orgasme kepada isteri
Bab 6: Posisi seks yang popular dari seluruh dunia dan rahsianya
Bab 7: Posisi seks yang sesuai dengan anda dan rahsianya



Sila klik banner di atas untuk mengetahui intipati setiap bab dan belajar macam mana cara untuk membantu isteri anda mencapai klimaks/inzal/orgasme yang akan diterangkan secara terpeinci.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.