Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

12 January 2009

SAYA DAPAT KOMISYEN DARI AFFILIATE LAGI

Klik imej untuk besarkan

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah SWT kerana saya masih dimurahkan rezeki untuk mendapat wang dari internet. Masih dari program yang sama iaitu affiliate pay-per-lead(PPL) 13 Cara Pendapatan Percuma Internet yang ditulis oleh saudara Anwar Yassin dan secara rasminya program tersebut berakhir semalam. Gambar di atas menunjukkan kedudukan saya dalam senarai top 10 affiliates PPL ini. Saya di tempat ke-8. Data tersebut masih belum di kemas kini. Sepatutnya rekod saya adalah 313 download namun saya masih di tempat ke-8.

Berikut adalah bukti pembayaran komisyen tersebut di dalam akaun maybank saya (RM93.90) berdasarkan 313 download. Alhamdulillah, walaupun tak banyak (bagi sesetengah orang la), tapi saya akan gunakan sebaik mungkin untuk melabur dalam internet marketing ini.

Klik imej untuk besarkan

Masih tidak percaya akan pendapatan internet? Mungkin internet bukan lubuk rezeki anda. Bagi yang percaya, saya nak maklumkan kepada anda ada sebuah affiliate PPL yang masih berjalan iaitu PLR Minisites Percuma anjuran Team Aspirasi Cyber. Klik banner di bawah:



Program PPL ini akan berakhir pada 17 Februari 2009. Setiap download yang dibuat dari link anda anda akan mendapat RM0.35 (35 sen). Tetapi anda perlu download percuma ministes tersebut sebelum boleh menyertai PPL ini. Jangan risau, tiada bayaran akan dikenakan.

Saya ingin mengucapkan selamat berjaya dalam memperoleh pendapatan dalam internet, selamat berusaha dan saya akan kongsikan pelbagai info terkini dari pelbagai aspek hanya di KERENAH DUNIA

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.