Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

16 November 2008

SANDRA CLICKS - PTC KONSEP BARU




Assalamualaikum WBT. Dah lama saya tak update info mengenai PTC kan? Kepada para pembaca yang telah menyertai PTC melalui blog ini, saya ingin ucapkan jutaan terima kasih kerana mempunyai hati yang terbuka untuk membabitkan diri dalam satu lagi jalan pemburuan wang melalui internet. Walaupun berisiko, namun bagi saya ianya berbaloi kerana ia tidak perlu modal secara asasnya.

Sebelum itu, saya ingin mengajak anda semua menyertai 1 lagi PTC baru yang mempunyai latarbelakang yang baik dan juga mempunyai strategi kewangan yang bagus untuk bertahan lama dalam industri PTC ini - Sandra Clicks. Sila klik banner di atas untuk menyertainya. PERCUMA.

PENTING:
Selepas register Sandra Clicks, email saya nasanyer@gmail.com. Pastikan tajuk email anda "SAYA DAH JOIN SANDRA CLICKS DALAM KERENAH DUNIA" supaya memudahkan saya check. Selepas itu, saya akan berikan rahsia untuk berjaya dalam PTC ini.Jangan risau, rahsia itu akan saya bagi PERCUMA!! Anda tak perlu keluar 1 sen pun. Ini untuk yang belum pernah email saya melalui kerenah dunia sahaja. Yang dah ada tips tu, tak perlu email lagi ok?


Bagi para pembaca yang belum kenal apa itu PTC, sila KLIK SINI untuk saya linkkan mengenai asas PTC secara amnya.

Bagi yang telah maklum mengenai PTC, ingin saya mengajak anda menyelongkar dengan lebih mendalam lagi atau dengan lebih tepatnya menelusuri liku-liku dunia PTC yang banyak pancarobanya.

Sila klik topik di atas atau 'Full Post' di bawah untuk saya terangkan.



Secara berterusan, saya selalu mengadakan review dan juga perbincangan pendek mengenai dunia PTC ini dengan otai-otai serta senior PTC yang lain. Secara amnya, PTC ini berkonsepkan keuntungan yang dibahagikan kerana sokongan ahli-ahli kepada pemilik PTC tersebut. Sekiranya berkesempatan, saya akan updatekan info mengenai PTC ini untuk anda bari semasa ke semasa. Yang penting, teruskan kesetiaan anda kepada KERENAH DUNIA.

Ok. Umumnya, model-model PTC secara teori adalah amat baik kerana ia menguntungkan kedua-dua pihak iaitu pemilik PTC dan juga kita sebagai ahli. Secara konvensionalnya, PTC berkonsepkan penjualan 'referal' dan juga pekej premium untuk mendapat keuntungan. Itu adalah sistem yang ideal bagi setiap PTC. Dengan sistem ideal ini, aliran keluar masuk wang oleh pemilik PTC akan stabil dan mapan dengan ganjaran sebangak $0.01 kepada ahli biasa. Dalam dunia PTC, $0.01 bagi setiap klik ahli biasa adalah terlalu tinggi dan dalam jangka masa panjang, sistem ini agak tidak stabil dan pemilik PTC perlu satu strategi kewangan baru untuk bertahan lama.

Dengan itu, beberapa PTC baru telah tampil dengan konsep baru yang mempunyai strategi kewangan yang bijak dan menguntungkan kedua-dua belah pihak (pemilik dan kita sebagai ahli).



Ada 4 konsep baru yang diimplementasikan dan saya akan sentuh 1 sahaja untuk post kali ini iaitu sistem sewaan 'referral'. Sistem ini dilaksanakan oleh Sandra Clicks. (SILA KLIK BANNER DI ATAS UNTUK SERTAI). Dengan sistem ini, ahli-ahli boleh menyewa 'referral' secara bulanan. Selepas 30 hari, referral ini akan diambil balik dan ahli perlu menyewa referral baru untuk terus mendapatkan untung. Walaubagaimanapun, sistem ini bagi yang nak sewa 'referral' sahaja. Kita masih boleh dapatkan referral percuma dengan mempromotekan banner seperti yang saya buat ni tanpa perlu sewa.

Perlaksanaan sistem ini membolehkan pemilik PTC mendapat keuntungan berterusan dan mengekalkan kestabilan dalam dunia PTC ini. Kita pun dapat untung juga. So WIN-WIN situation. Buat masa ini, Sandra Click telah melaksanakan sistem ini dengan baik sekali. Cuba dulu baru tau k? Sandra Clicks juga membuat bayaran segera seperti Buxout.

Ada 3 lagi konsep baru PTC yang akan saya kongsikan dalam post-post yang akan datang. Sekiranya anda tidak bersetuju dengan pendapat saya di atas, sila nyatakan dalam ruangan komen k?

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.