Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

16 August 2008

PENTING: DAPAT DUIT DENGAN HANYA KLIK LINK?(TERKINI)


Assalamualaikum WBT. Mesti korang dah pandang negatif dengan tajuk post hari ni kan? Ramai yang anggap benda-benda macam ni tipu kan? Ok sekarang ni saya nak betulkan persepsi tu. Korang tau tak apekebenda yang dapat duit dengan hanya klik ni? Ok, untuk pengetahuan korang, benda-benda yang klik dapat duit tu bernama PTC (Paid-to-Click), sebuah program percuma di bawah kategori GPT (Get-Paid-to).

Ramai yang mendakwa program seperti ini adalah menipu ataupun tidak pernah membayar duit sepertimana dinyatakan. Sebenarnya, TIDAK SEMUA YANG TIPU. Jika korang pandai memilih PTC yang sesuai, korang akan mampu menjana pendapatan sampingan yang sangat lumayan. Kita kena bijak memilih. Memang ada yang tipu. Kalau yang 1 klik dapat $1 tu memang confirm tipu, tak logik.

Bagi PTC yang sah, rata-rata dikalangan mereka menawarkan $0.01 bagi setiap klik dan kita dikehendaki menunggu selama 20-30 saat, baru lah kita akan dibayar. Kecuali bagi pakej istimewa, ada PTC menawarkan $0.02 bagi setiap klik. Sekali lagi saya tekankan, TIDAK SEMUA PTC YANG TIPU.

Kalau korang masih tak percaya dengan apa yang saya cakap, cukuplah setakat ini pembacaan korang setakat ini. Kalau korang tak serius, rugi je masa. Buang karan.

Bagi yang ada keyakinan dengan saya, dah mula percaya, TAHNIAH, korang dah selangkah kehadapan. Korang teruskan membaca dengan klik "FULL POST" ataupun topik post ini di atas. Saya akan terangkan bagaimana nak buat duit dari PTC ni.

Kejayaan korang dalam klik dapat duit, ataupun PTC bergantung kepada beberapa kriteria, iaitu tempoh PTC tersebut bertapak, bukti pembayaran yang baik, PTC yang pemiliknya dikenali, design website PTC yang unik dan menarik dan juga PTC yang mempunyai support forum.

Kalau korang gunakan ciri-ciri ni untuk mendaftar sebagai PTC member, saya jamin, korang tidak akan kecewa. Saya senaraikan di sini dua PTC yang dipercayai bukan sahaja oleh saya, tetapi diiktiraf kebenarannya oleh IM (internet marketer) dan juga usahawan-usahawan internet yang lain dan mereka telah banyak jana duit melalui PTC ini. Percayalah.

Jika korang berminat, saya senaraikan link-link PTC yang diiktiraf ini, dan sedikit penerangan. Apa yang perlu korang buat hanya klik-link di bawah, register (register percuma je) dan email saya di alamat nasanyer@gmail.com. Tulis "SAYA DAH REGISTER PTC DALAM BLOG KERENAH DUNIA" dalam topik email tersebut dan saya akan berikan tips PERCUMA bagaimana untuk menjana wang dari PTC step by step.

*BAGI YANG SEDANG SURF DARI DALAM KAMPUS UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK (UNIMAS), JANGAN KLIK DULU!!! EMAIL SAYA DAHULU (nasanyer@gmail.com) UNTUK SAYA BAGITAHU BAGAIMANA NAK DAFTAR DARI DALAM KAMPUS.

Isabelmarco's Money Maker (KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK DAFTAR, PERCUMA)

Isabelmarco PTC adalah permulaan yang baik kepada beginners. Ia adalah kuasa besar dalam dunia PTC dan dikenali oleh ramai penggemar PTC kerana mereka melakukan pembayaran setiap hari dan pengguna akan dapat bayaran dalam tempoh masa yang ditetapkan. Isabelmarco ini mempunyai bukti bayaran harian yang amat kukuh dan mempunyai rekod yang baik dalam menunaikan pembayaran kepada ahli-ahlinya.


Buxto PTC (KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK DAFTAR, PERCUMA)


Buxto merupakan PTC yang telah bertapak lama dalam industri pengiklanan internet dan juga industri PTC itu sendiri. Buxto merupakan PTC yang telah beroperasi lebih setahun. Bagi alam PTC, setahun sudah dikira lama. Dikatakan PTC ini selalu lewat dalam membuat payment kepada ahli-ahlinya sehingga dianggap sebagai SCAM, namun begitu, hasil perbincangan saya dengan PTC risk takers, PTC ini tetap membayar dan kelewatan adalah disebabkan serangan DDOS. Oleh itu, PTC ini bukanlah SCAM seperti yang didakwa.

*BAGI YANG SEDANG SURF DARI DALAM KAMPUS UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK (UNIMAS), JANGAN KLIK DULU!!! EMAIL SAYA DAHULU (nasanyer@gmail.com) UNTUK SAYA BAGITAHU BAGAIMANA NAK DAFTAR DARI DALAM KAMPUS.

Ok. Jika korang berminat, korang boleh klik mana-mana PTC di atas (klik semua lagi bagus, lagi banyak pendapatan) dan register dalam web tersebut. Setelah register,
email saya nasanyer@gmail.com. Tulis "SAYA DAH REGISTER PTC DALAM BLOG KERENAH DUNIA" dalam topik email tersebut dan saya akan berikan tips PERCUMA bagaimana untuk menjana wang dari PTC step by step. Semua orang boleh. Yang penting, PERCAYA kepada saya. Kalau korang tak percaya jugak. Buang masa je baca post ni sampai habis.

*BAGI YANG SEDANG SURF DARI DALAM KAMPUS UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK (UNIMAS), JANGAN KLIK DULU!!! EMAIL SAYA DAHULU (nasanyer@gmail.com) UNTUK SAYA BAGITAHU BAGAIMANA NAK DAFTAR DARI DALAM KAMPUS.

Sekali lagi saya tegaskan, tidak semua PTC yang menipu. Empat PTC yang saya senaraikan di atas adalah PTC yang boleh dipercayai dan ramai usahawan internet telah berjaya memperoleh wang darinya.

SELAMAT BERJAYA.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.