Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

14 November 2008

MOHON SUMBANGAN IKHLAS ANDA

Assalamualaikum....Sedar tak sedar KERENAH DUNIA dah hampir setengah tahun di udara. Dan KERENAH DUNIA hidup kerana sokongan anda. Kepada pengunjung setia KERENAH DUNIA, saya ucapkan jutaan terima kasih kerana kesetiaan anda dan saya akan pastikan yang saya akan sentiasa menghidangkan anda dengan info-info yang menarik, panas, hangat, sensasi dan juga ilmu-ilmu yang boleh dimanfaatkan buat anda semua. Semuanya di KERENAH DUNIA.

Tak lupa kepada anda yang memberi komen, saya terima dengan tangan terbuka walau apapun pendapat anda.

Untuk kali ini, saya dengan rendah dirinya ingin memohon sumbangan daripada anda semua bagi memantapkan lagi KERENAH DUNIA. Untuk perancangan awal, Abang Santai teringin sangat agar KERENAH DUNIA mempunyai domainnya sendiri dan sumbangan anda amatkah diperlukan untuk itu. Sumbangan boleh dilakukan dengan meng'klik' button 'DONATE' di bawah ini (comel cinonet je buttonnya) dan anda boleh salurkan sumbangan anda. Saya tak kisah berapa pun asalkan ikhlas.



Dengan klik button 'DONATE' tersebut, anda boleh menggunakan Pay Pal sebagai medium utama pembayaran. Bagi yang tiada akaun Pay Pal, boleh gunakan MasterCard, Visa, American Express ataupun Bank Tranfer (bank yang terpilih sahaja) untuk transfer fund. (Matawang dalam USD).

Saya juga telah letakkan button donate ini di bahagian atas kiri blog ini (atas 'Anugerah Tahun Ini') bagi sesiapa yang terlewat dan tidak sempat membaca post ini namun masih bermurah hati untuk menderma. Hanya Allah yang mampu membalas jasa dan kebaikan anda semua. Saya akan cuba sehabis baik untuk memantapkan blog ini dengan isu-isunya.

TERIMA KASIH, TERIMA KASIH, TERIMA KASIH..

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.