Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

02 November 2008

GAMBAR PALSU PENDARATAN DI BULAN

*Credits di akhir post ini

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sekali lagi saya ingin memohon jutaan ampun dan maaf kepada para pembaca sekalian kerana lambat update post kerana agak sibuk dengan kerja-kerja menyiapkan tesis. Harap anda semua doakan kejayaan saya.

Untuk post saya kali ini saya ingin kongsikan satu isu yang agak lama, namun kita boleh imbas kembali untuk menyedarkan kita bahawa selama ini pendaratan di bulan adalah tidak benar berdasarkan sumber yang saya dapat ni. Namun sekiranya anda ada pendapat dan sumber yang lebih sahih, saya amat mengalu-alukannya.

Gambar di atas dikatakan gambar yang tidak benar...cuba tengok bayang-bayang tu..tak sehala. Takkan ada 2 matahari kot..??

Sila klik topik di atas atau 'Full Post' di bawah untuk melihat lain-lain pendedahan.


Kat angkasa tu sebijik bulan pun takda.

Bendera tu berkibar-kibar macam di tiup angin. Ada angin ke kat bulan??

Kuasa roket seperti yang kita maklum amatlah kuat. Tapi kat foto ni tak da pun bekas tempat roket telah mendarat atau debu-debu berterbangan....

Ada banyak lagi pendedahan mengenai ketidakbenaran perkara ini. Anda boleh layari laman web
http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html untuk mengetahui maklumat penuh. Namun, sekiranya anda ada hujah lain yang lebih sahih, saya amat terbuka untuk mengetahuinya.

Credits
Sumber: http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.