Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

25 August 2008

PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA (18SX)

*Credits di akhir post ini

Selamat sejahtera rakan-rakan sekalian, selamat hari isnin. Hehehe. Semoga kalian dapat bertugas dan belajar dengan penuh semangat setelah berhujung minggu. Tapi dalam kesibukan rakan-rakan tu, jenguk-jenguk lah kerenah dunia hari ni kerana saya ingin berkongsi satu informasi yang pada saya, sesetengah orang suka, sesetengah orang tak suka. Tapi saya fikir kepada orang yang suka je k.

Post hari ini adalah mengenai teknik-teknik penukaran jantina. Anda tengok dulu gambar tu k. Lepas tu beritahu saya, tukar jantina dari lelaki ke perempuan ke perempuan ke lelaki? Walau apapun, bagi umat Islam yang sempurna sifat. Di ulangi sempurna sifat. Di haramkan bertukar jantina walau apa cara sekalipun.

Eh, banyak melalut pulak saya ni. Pepepun, klik topik di atas atau 'Full Post' untuk melihat gambar-gambar penuh. Tapi kali ni gambar-gambar ni sensor sikit. Yang umur bawah 18 tu, mintak kebenaran ibu bapa dulu k.









Agak-agak anda, kenapa manusia sanggup tukar apa yang Allah dah beri dan kurniakan? Kadang-kadang saya risau. Sebab housemate saya ada seorang yang menjurus nak jadi pompuan. Tapi tak kronik lagi. Rupa dia still lelaki, cuma jiwa dia, dah jadi macam pompuan. Bajet jambu laa sikit. Tapi dia minat laki sama laki jugak. Bila saya tanya, dia kata "ntah, aku rasa suka je kat ****(nama lelaki tu), aku rasa macam nak jaga dia". Risau saya dibuatnya. Jangan jadi kronik sampai membawa kepada gambar di atas dah laa...

Nauzubillah...

Credits
Sumber gambar: BlueFame Upload

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.