Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

26 August 2008

KUCING KENA SIKSA (18SG)

Assalamualaikum WBT.

Hari ini saya nak kongsikan lagi detik-detik tragis seekor anak kucing yang disiksa dengan kejam. Apa lah nak jadi dengan manusia zaman sekarang? Dah tak da kerja lain nak buat? Kali ni kita tak tahu siapa tukang siksanya. Harap-harap bukan perempuan lagi macam post saya yang lepas.

Yang saya sedihnya, kenapa anak kucing yang dipilih? Itu je persoalannya. Apa-apapun, perbuatan macam ni memang tidak dibenarkan sama sekali di sisi agama. Hatta anjing sekalipun, walaupun haram disentuh, namun kita diHARAMkan untuk menganiaya ciptaan-ciptaan Allah ini.

Bagi yang bawah umur 18 tahun, jangan tiru aksi ini. Yang 18 tahun ke atas pun sama. Gambar ini sekadar teladan dan ambillah iktibar daripadanya. Wallahuallam.

Credits
Sumber Gambar:kiriman mike (nickname)

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.