Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

12 August 2008

KONVOKESYEN UNIMAS 2008

*Credits di akhir post ini

Hari ini adalah hari ke-2 konvo kat kampus aku. Dan hari ini jugalah hari penganugerahan ijazah bagi fakulti aku. Anyway, kepada rakan-rakan berkonvo hari ni yang masih ingat kat aku, tahniah. Walaupun aku tak di jemput, namun aku nak pesan kat sini, bila kita dah terima ijazah, ketahui lah bahawa cabaran sebenar kehidupan kita baru sahaja bermula.

Bagi aku, sekeping ijazah itu merupakan suatu tiket untuk memasuki alam hidup yang sebenar. Dengan kata lainnya, kita akan rasa bagaimana susahnya nak cari kerja, pegi temuduga, tengok result temuduga (OK ke KO) dan sebagainya. Bila kita dah dapat kerja pun, kita akan masuk alam stress pulak, stress semasa kerja. Perlu di ingatkan bahawa stress belajar adalah amat berbeza dengan stress kerja. Cuba tanya golongan yang telah bekerja kalau tak percaya.

Ok, kita tukar topik pulak. Pagi tadi aku pegi laa meninjau suasana konvo kat kampus timur. Macam tak meriah je. Bagi aku, kemeriahan konvo tahun ni adalah amat rendah kadarnya berbanding suasana konvo tahun lepas. Korang klik 'Full Post' kalau nak tengok beberapa keping gambar yang aku dah ambik pagi tadi. (Sori, tak ingat bawak kamera, guna phone cam je. Kualiti gambar rendah sikit. Hehehehe).


Suasana konvo UNIMAS pada hari ke-2

Tak ramai pun orang, padahal dah hari kedua. Agak-agaknya kenapa ek?



Hmmm...Aku pun tak tahu apa lagi program untuk konvo selama 3 hari ni. Mungkin kalau ada artis perform baru nak ramai kot. Nanti aku tinjau lagi and kongsi ngan para pembaca semua.

Credits
Sumber Gambar Pertama: www.unimas.my
Gambar-gambar lain: Semua aku snap sendiri, jangan nak perasan korang punya plak!!

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.