Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

22 September 2008

BUXOUT - PEMBAYARAN SEGERA (SESUAI UNTUK CARI DUIT RAYA)



Assalamualaikum WBT.

Sebelum saya balik bercuti hari raya esok, saya nak kenalkan anda dengan 1 PTC baru iaitu Buxout. Kepada sesiapa yang tak tahu apa maksud PTC sila KLIK SINI untuk saya terangkan secara ringkas apakah maksud PTC serta beberapa info asas sebab info mengenai PTC ini telah saya post kan sebelum ini.

Untuk makluman para pembaca, Buxout merupakan PTC baru namun mempunyai reputasi yang baik di kalangan ahli-ahlinya. Mengapa? Kerana PTC ini membuat payment segera. Tidak perlu tunggu sehari. Hanya beberapa minit selepas kita request payment, duit akan terus masuk ke dalam online processor anda (Alertpay dan Paypal).

Buat masa sekarang, saya bersama Muaz Hadi (senior PTC risktaker) sedang membuat kajian dengan PTC ini iaitu menentukan ianya adalah scam ataupun tidak.

Untuk itu, saya ingin mengajak para pembaca turut menyertai kajian ini dengan menjadi ahli Buxout. Anda buat kajian, anda di bayar oleh Buxout. Tak perlu bayar apa-apa, malah, anda akan di bayar $0.01 untuk setiap 30 saat. Menarik kan?

Anda boleh mendaftar dengan klik banner di bawah:



PENTING:
Selepas register Buxout, email saya nasanyer@gmail.com. Pastikan tajuk email anda "SAYA DAH JOIN BUXOUT DALAM KERENAH DUNIA" supaya memudahkan saya check. Selepas itu, saya akan berikan rahsia untuk berjaya dalam PTC ini.Jangan risau, rahsia itu akan saya bagi PERCUMA!! Anda tak perlu keluar 1 sen pun.


Saya cuma ingin membantu anda mencari pendapatan sampingan yang ramai orang tidak tahu dan ada juga yang tersilap langkah. Kalau berjaya, anda untung. Kalau rugi, anda tidak rugi apa-apa kerana pendaftaran BUXOUT ini adalah PERCUMA. Fikir-fikirkan lah..

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.