Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

31 October 2008

REMAJA ARGENTINA 17 TAHUN MILIKI 7 ANAK KANDUNG SENDIRI

*Credits di akhir post ini

Kes ini terjadi di Leones, Argentina. Remaja perempuan berusia 17 tahun memiliki tujuh anak kandung. Uniknya lagi, atau tragisnya, anak-anak itu memiliki tiga ayah berbeza (teman lelaki) yang saat ini tidak diketahui di mana.

Dalam fotonya di atas, remaja tersebut Pamela Villarruel itu terlihat seperti kakak yang bangga bersama tujuh adik-adiknya. Namun, mereka bukanlah adik-adiknya, tetapi anak-anak kandungnya.

Sila klik topik di atas atau 'Full Post' di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

Tujuh anak tersebut diperolehinya dalam tiga kelahiran. Dua di antara tiga kehamilannya adalah kembar tiga. Para doktor menyebut kes Pamela itu sebagai "Melangkaui ilmu pengetahuan". Dia melahirkan anak pertama ketika berusia 14 tahun. Kemudian, dia dua kali melahirkan bayi kembar tiga pada usia 15 tahun dan 16 tahun. "Setiap hari adalah perjuangan berat. Namun, saya tidak akan mengubahnya. Mereka adalah malaikat-malaikat kecil saya," katanya yang dipetik dari sunday mirror.co.uk

Yang unik, atau tragis, tiga kehamilan itu diketahui setelah hubungan dengan tiga lelaki tersebut putus. Dia mengakui bahawa menjaga tujuh anak adalah pekerjaan melelahkan. Namun, dia merasa bahagia karena anak-anaknya sihat dan bahagia. "Saya berusaha menjadi ibu terbaik bagi mereka, semampu yang saya lakukan," ujarnya.

Pamela adalah anak bongsu di antara enam bersaudara dari pasangan Jose dengan Magdalena. Ibunya adalah seorang jururawat, ayahnya cacat. Mereka tinggal di Leones, sebuah kota pertanian yang jarak sekitar 480 kilometer dari ibu kota Argentina, Buenos Aires.

Masalahnya, kenapa 3 teman lelaki? Dirogol atau rela?

Credits
Sumber: Kiriman Hazualuv (nickname)

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.