Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

22 October 2008

YOUTHSAYS.COM



Assalamualaikum...

Sekali lagi saya ingin berkongsi satu website yang mungkin boleh menjadi sumber pendapatan sampingan untuk kita, Youthsays.com. Laman web ini diperkenalkan oleh kawan saya melalui friendster.

Dengan menjawab soalan-soalan kajian (survey) dan juga mengajak kawan-kawan menyertai youthsays ini, kita akan diberi ganjaran. Ganjaran dalam bentuk wang ringgit ini berbeza-berbeza berdasarkan survey dan website ini adalah dikelolakan oleh orang Malaysia kerana wang ganjarannya dalam matawang ringgit Malaysia (RM). Setakat ini survey-surveynya juga berkaitan isu-isu di Malaysia. Join dulu k? Baru tau. FREE OF CHARGE.

Setelah wang terkumpul RM50.00 ke atas, kita boleh menebusnya dan pihak Youthsays akan poskan cek ke rumah kita. Seronok bukan?

Bagi saya Youthsays ini lebih kurang sama dengan Advertlets dari segi rupabentuk laman web (saya agak-agak je la) dan cara pembayaran, cuma cara mendapatkan ganjarannya berbeza sedikit (jawab survey).

Jangan buang masa lagi, kalau ada sumber pendapatan online baru yang tak perlu bayar untuk menyertainya, saya akan cepat-cepat maklumkan kepada para pembaca kerana kita boleh test kredibiliti dia. Kalau kena tipu pun, kita tak rugi. So, untuk join, cuma klik gambar di bawah (tak pun klik banner besar kat atas tu), lengkapkan form dia online dan boleh lah mula menjana wang sampingan mulai sekarang. (Hehe..macam promote barang pula saya ni.)

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.