Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

23 July 2008

SAYA DAH PULANG......



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Alhamdulillah, saya telahpun selamat pulang dari Terengganu bagi membentangkan kertas kerja di Simposium Perikanan Kebangsaan 2008 (NaFiS 2008) bertempat di Wisma Darul Iman, Kuala Terengganu.

Banyak pengalaman baru dapat di timba terutamanya dari aspek pengurusan perikanan negara, teknologi serta penemuan terbaru bagi pembangunan perikanan secara mapan. Ilmu yang diperolehi amat berguna bagi kegunaan di masa hadapan. Rugi laa sapa yang tak pergi. Peserta-peserta yang hadir pesidangan tersebut terdiri daripada pelbagai latarbelakang dan apabila saya berada di situ, saya rasa kecil je.. Hehehe. Ada pakar virus ikan, molecular ikan, engineer tukun, policy makers etc...Saya cuma student.

Pepepun, saya dah pulang, tugas di NaFiS dah selesai. Sekarang ni nak sambung tugas penting iaitu menyajikan anda dengan info-info kerenah dunia yang tiada bersempadan. Seperti yang saya janjikan, 20 hb Julai saya akan update kan? Tapi saya memohon jutaan maaf kerana masa tu saya demam selsema. Sampai je sarawak, terus demam selsema. Sekarang pun masih demam, tapi saya gagahi demi menunaikan janji untuk para pelayar kerenah dunia sekalian.

Untuk hari ini, saya postkan 4 isu (ganti 20 julai sehingga hari ini) untuk tatapan anda semua. Semoga anda berpuas hati.

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.