Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

11 July 2008

3GP LUCAH BUDAK JOLAI

Korang ingat lagi tak kisah Budak Jolai yang pernah kecoh di dalam Harian Metro dulu? Rakaman lucah ini tersebar meluas dan mudah didapati di Rapidshare, Savefile dan sebagainya. Namun itu bergantung kepada kehebatan korang untuk mencari 3gp tersebut.

Budai Jolai merupakan rakaman aksi seks seorang pakcik dengan gadis muda di sebuah pondok yang dipercayai di dalam hutan atau kebun. Pada mulanya si pakcik ni malu-malu(malu-malu babi)tetapi setelah dipujuk rayu akhirnya terkandas jua dihanyut nafsu.

Si gadis pula kelihatan sungguh ghairah dan sempat juga minum air isotonik 100 Plus sebelum memulakan persenggamaan. Mungkin untuk mengambil langkah awal menjana tenaga untuk beraksi. Rakaman yang sepanjang 35 minit itu kini menjadi bualan hangat kat Jolai setelah hero iaitu lelaki tua, heroin dan cameraman ditangkap.

Aku dah tengok 3gp tu.(alamak! kantoi)Macam cerita lucah kelakar laaa plak. Berdasarkan Berita Harian 4 Julai. Antara perkara yang dihighlight adalah :

"Pemangku Ketua Polis Daerah Tampin, Deputi Superintendan Mohd Isa Ujang, ketika dihubungi mengesahkan polis menerima laporan itu dan menyiasat kes berkenaan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol"

Maknanya kat area Tampin laa kan. Hehehe.

Setelah aku menilai 3gp lucah tersebut, para pelakon yang terdiri daripada seorang lelaki tua yang boroi serta budak pompuan yang takla cantik sangat itu sememangnya tiada bakat berlakon. Berbanding dengan video lucah Choi Soi Lek yang penuh dengan jeritan, 3gp lucah ‘Budak Jolai’ ini penuh dengan eksperimen terhadap struktur anatomi pompuan tersebut. Tula, dulu cikgu suruh belajar biologi, ko ponteng, kan dah susah!

Mesti korang nak download kan? Cari laa sendiri kat search engine. Aku dah tengok, tapi dah delete laa, jangan mintak-mintak plak. Aku bukan TOKAN.

MORAL: Macam-macam kerenah dunia sekarang. Tua-tua pun masih tak insaf. Si gadis pula sudah hilang perasaan malu dan mudah diperdaya. Akibatnya diri sendiri yang malu dan merana. Berubahlah sebelum terlambat.

Sumber Gambar: thegutterpost.blogspot.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.