Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

06 July 2008

LAGI KEKEJAMAN TERHADAP KUCING (LAGI ZALIM)


Assalamualaikum...Selamat berhujung minggu. Semoga anda berbahagia bersantai di samping keluarga dan orang tersayang. Sambil-sambil beristirehat tu..mari laa kita meluangkan masa menatap 1 lagi kerenah dunia yang pada saya amat teruk dan zalim.

Anda semua ingat tak post saya terdahulu bertajuk 'KUCING YANG MALANG (ADUSSS)'? Post pada bulan Jun. Kucing jadi lauk tu. Mungkin kekejaman itu tidak disedari kerana tujuan mereka untuk menjadikan kucing itu makanan. Tapi bagaimanakah sekiranya, kucing itu dizalimi & dibunuh tanpa motif jelas? Dengan kata lain, bunuh nak tunjuk kat orang yang kita ni brutal, hebat dan mampu berlagak sebagai tuhan yang boleh mencabut nyawa makhluk lain.

Macam pompuan bangsat ni...apa motif dia mendera anak kucing (ANAK KUCING TUUU)yang tidak berdosa itu? Saya pun tak sanggup nak lihat banyak kali.

Sila klik topik atau 'BACA LAGI SETERUSNYA' untuk melihat nasib kucing ni. Sedih betul...Tak guna punya pompuan.











Sakitnya kucing tu, issskkkkkk!!!!
Aku rasa pompuan ni sakit jiwa laa..tak pun mereng. Kalau dia buat dengan sengaja, memang laknat Allah ke atas kau!!!!!

Memang sedih aku sampai nangis...:(

Sumber Gambar: Kiriman hazualuv
*Sekiranya ada keraguan mengenai post ini, sila maklumkan kepada saya. TQ.

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.