Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

24 February 2009

HADIAH UNTUK ANDA SEMUA!

Assalamualaikum semua.Saya tak tahu nak mintak maaf macam mana lagi dengan anda semua sebab dah 3 hari saya tak update blog ni. Saya mintak maaf sangat-sangat. Buat masa ini saya masih dalam proses menyiapkan tesis di saat-saat akhir. Ditambah pula dengan kerja menyiapkan poster untuk dipamerkan awal Mac ni di Kuching. Sampai tak sempat nak buka blogger. Mintak maaf banyak-banyak. Insyaallah apabila tesis dan kerja-kerja research saya siap, saya akan mula fokus blogging seperti biasa. Terima kasih banyak-banyak kepada anda semua kerana masih setia dengan Kerenah Dunia.

Sebagai tanda terima kasih kepada anda semua, saya ada hadiah istimewa buat anda semua. Hadiah yang saya maksudkan ialah sebuah perisian ciptaan saya yang diberi nama 'Blog Hunter'.Blog Hunter ini berfungsi mencari dan merekod blog-blog yang mempunyai bidang yang kita sukai dengan memasukkan kata kunci yang berkaitan.

Blog-blog yang akan dicari oleh perisian ini adalah blog yang tidak menggunakan fungsi "nofollow".Keistimewaan software ini adalah, kita boleh mengenal pasti isi-isi blog yang mempunyai persamaan dengan niche blog/website kita, seterusnya menambah pengetahuan dan penguasaan terhadap bidang yang kita pilih. Kita juga boleh meninggalkan komen di blog yang tersenarai dan ini akan menyebabkan 'backlink' ke blog/website kita menjadi lebih banyak.

Bila back link sudah bertambah, trafik pun akan bertambah, reputasi blog anda dan sudah tentu pendapatan pun akan bertambah. Macam tu lah perkiraannya.

Perisian ini adalah ciptaan saya dan saya membenarkan anda menjual software ini
atau boleh diberikan sebagai bonus atau hadiah, selagi mana fungsi software ini dikekalkan.

ADA LAGI BONUS, saya ada sediakan hadiah rahsia untuk anda bersama-sama software ini yang turut boleh dijual semua untuk membantu anda menjana wang di internet ataupun boleh dihadiahkan kepada rakan-rakan secara percuma. Terpulang kepada anda. Saya bagi kebenaran kepada anda sebagai tanda terima kasih saya tak terhingga di atas kesetiaan anda.

Anda boleh mendapatkan hadiah tersebut dengan mengisi nama dan email dalam borang di bawah dan klik butang "Hantar". Senang kan?





Nama:
Email:

Terima kasih banyak-banyak.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.