Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

15 February 2009

SIAPA NAK KERJA KERAJAAN? BACA SINI.



Adakah anda menghadapi masalah mendapatkan kerja kerajaan kerana disebabkan setiap kali menduduki temuduga anda asyik GAGAL, GAGAL, dan terus GAGAL? Anda berasa sakit hati kerana kerja yang anda idam-idamkan selalu sahaja tidak berjaya melepasi temuduga? Ketahuilah...

Persaingan untuk mendapatkan kerja kerajaan AMAT tinggi dan peluang untuk anda berjaya adalah sangat tipis jika anda langsung TIDAK TAHU bagaimana untuk bersedia menghadapi temuduga.

Pekerjaan sekarang ini tidak lagi selamat disebabkan kegawatan ekonomi dunia dan kemungkinan pemberhentian pekerja di sektor swasta akan menjadi semakin ramai apabila kegawatan ekonomi dunia berterusan. Disebabkan kegawatan ekonomi yang tidak menentu masa kini, adalah sukar untuk mendapatkan pekerjaan di kebanyakan sektor swasta terutamanya sektor elektronik. Inilah sebabnya mengapa ramai orang berlumba-lumba ingin memohon pekerjaan tetap di sektor awam kerana ia lebih TERJAMIN dan banyak KELEBIHANNYA.

Siapapun Amat Sukakan Kerja Kerajaan!

Banyak kelebihannya bekerja dengan sektor awam dan saya percaya disebabkan kelebihan-kelebihan inilah mengapa begitu ramai orang memohon jawatan kosong yang diiklankan oleh SPA. Antara kelebihan-kelebihan yang anda dapat sebagai seorang penjawat awam ialah:

* Elaun perumahan
* Cost of living allowance (COLA)
* Imbuhan tetap khidmat awam (Itka)
* Kenaikan gaji setiap tahun
* Kemudahan pinjaman komputer dan kenderaan Cuti tahunan mengikut kelayakan
* Cuti bersalin
* Pinjaman perumahan
* Caruman KWSP atau pencen
* Bersara pada umur 58 tahun
* Peluang kenaikan pangkat
* Peluang melanjutkan pelajaran
* Peluang untuk berkursus dari semasa ke semasa
* Bekerja hanya 8 jam setiap hari
* Lebih banyak masa diluangkan bersama keluarga

Akan tetapi, sebelum anda diterima bekerja kerajaan , anda perlu menghadapi temuduga SPA terlebih dahulu yang mana ianya pasti sangat sukar....

Oleh itu, seorang anak malaysia akan membantu kita untuk lulus temuduga SPA dan seterusnya bekerja di sektor awam dengan mempelajari rahsia yang sebenarnya untuk lulus temuduga SPA..

Klik banner di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.