Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

20 February 2009

Seks di Bilik X-Ray (Panas!!!)

*Credits di akhir post ini

Akibat kemaruk seks, sepasang kekasih sanggup menjadikan sebuah bilik X-ray yang dipercayai terletak di sebuah hospital di ibu negara sebagai tempat untuk memuaskan nafsu.

Lebih mengejutkan semua aksi lucah dan 'lakonan asmara' mereka turut dirakam menggunakan kamera video kononnya sebagai kenangan cinta mereka. Bagaimanapun, rakaman tersebut kini tersebar dan menjadi tatapan umum bukan sahaja menerusi internet malah dimuat turun ke telefon bimbit.

Sebanyak tujuh siri rakaman klip video lucah tersebut telah disebarkan dan semuanya dilakukan oleh individu yang sama. Dalam video selama enam minit itu, turut kelihatan wanita tersebut lengkap berpakaian baju kebaya dan bertudung sempat beraksi manja sebelum melucutkan kain yang dipakainya.

Sila klik topik di atas atau "Full Post" di bawah untuk membaca dengan lebih lanjut.




Tidak lama selepas itu muncul seorang lelaki berbadan gempal dengan baju berwarna merah hati dan berseluar hitam mula melakukan hubungan seks dengan wanita terbabit.
Lebih mengejutkan selepas lakonan 'panas' tersebut berakhir, wanita itu sengaja memegang sekeping filem X-ray menunjukkan rakaman itu dibuat di dalam sebuah bilik X-ray.

Berdasarkan maklumat kawan saya, video ini telah lama tersebar. Cuma baru-baru ini sahaja di laporkan oleh Kosmo! Online. Macam-macam maklumat tambahan juga yang saya dengar. Ada yang kata, pasangan ini sebenarnya suami isteri. Perempuan tersebut adalah isteri kedua lelaki tersebut yang bekerja sebagai despatch. Oleh kerana kekangan masa dan tempat, mereka terpaksa melempiaskan 'kehendak asasi' mereka di situ. Hmmm...

Pepepun, sesiapapun, baik suami isteri, pasangan kekasih khususnya, saya sarankan jangan laa duk buat rakaman aksi seks korang. Walau apa pun niat korang (antaranya nak mengabadikan memoir cinta, kenangan bla..bla..bla..), kalau rakaman tersebut terlepas ke pihak yang tidak bertanggungjawab, tak ke haru jadinya. Cukuplah sekadar, di rakam di otak kalian. Kan lebih indah?

Kerenah..kerenah...

Align Center

Credits to Kosmo!Online

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.