Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

26 May 2008

TANGAN-TANGAN HARAPAN



KLIK SIMBOL 'PLAY' UNTUK MELIHAT VIDEO

Pagi tadi saya ada menonton Malaysia Hari Ini (MHI) TV3, segmen bersama UNHCR (United Nations High Commissioner for Refugees). Diaorang ada melancarkan kempen Tangan-Tangan Harapan (Hands of Hope). Di TV tu jugak ada diaorang lancarkan kempen dalam bahasa inggeris. Bila saya tengok iklan tu, bagi saya ia amat unik dan saya ingin berkongsikan kepada semua pembaca blog. Walaupun apa jua tanggapan orang terhadap pelarian, tapi bagi saya hanya satu sahaja harapan mereka- untuk mendapatkan bantuan. Kita sebagai negara yang bebas dari peperangan seharusnya bersyukur dan membantu mereka yang memerlukan. Hari ni hari diaorang, esok lusa hari kita. Siapa tau?

Thanks to UNHCR Malaysia for allowing me to download the campaign for free.
Source: www.unhcr.org.my

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.