Produk Terhangat! Dapatkannya Sekarang!

24 April 2010

Ebook Percuma dan Peluang Buat Duit Untuk Anda


Salam kawan-kawan semua, saya ada berita baik untuk anda sempena kembalinya saya dalam Kerenah Dunia.

Sebanyak 12 produk percuma iaitu ebook dan pakej grafik akan dihadiahkan kepada anda. Untuk makluman anda, 12 produk percuma ini dihasilkan oleh internet marketers (IM) yang pakar dalam bidang masing-masing. Isi-isi di dalam ebook ini merangkumi teknik blogging, penulisan artikel yang memukau, teknik-teknik penghasilan ebook, teknik berforum dan banyak lagi. Semuanya di hadiahkan kepada anda secara percuma. Saya tak tipu anda. Memang PERCUMA.

Untuk muat turun percuma, klik link bawah.


Selain dapat 12 produk hebat secara percuma, pihak program juga menyediakan program khas kepada anda yang ingin memperoleh sedikit pendapat sampingan melalui program ini iaitu program PPL (Pay Per Lead).

Mengenai hadiah dan komisyen sekiranya melalui PPL ini, hadiah dan komisyen adalah berjumlah lebih RM8000. Penganjur program juga ada hadiah khas iaitu RM500 kepada sesiapa yang berjaya mencapai 2500 leads terawal. Maksud 2500 leads terawal tu macam ni, sekiranya anda menjadi orang pertama yang berjaya mencari 2500 orang yang download 12 produk percuma ini melalui link anda, anda akan dapat RM500 serta merta. Menarik bukan? Memang boleh buat duit. Ebook telah diberi, duit diberi, sistem pun telah disediakan. Cuma perlu usaha anda untuk mengedarkan ebook-ebook ini kepada rakan-rakan anda.

Untuk menyertai program PPL ini, cuma download produk percuma tersebut (klik link di atas atau di bawah ini) dan link untuk menyertai akan diberikan kepada anda.


Jadi tunggu apa lagi? Program ini akan tamat pada 29 April 2010. Jangan buang masa lagi. Sekiranya anda ada persoalan dan masalah, jangan segan silu tuliskan dalam ruangan komen di bawah. Ni lah peluang kita nak jana wang dan jana duit melalui internet. Ni lah peluangnya!

Ini adalah hadiah dari saya sempena kembalinya saya dalam Kerenah Dunia. Banyak yang saya nak ceritakan kepada anda sepanjang 'kehilangan' saya selama ini. Thanks.

PersianPTC.com
AriaPTC.com

RAHSIA EBAY

advertensi

PENAFIAN (DISCLAIMER)

Gambar & informasi hak milik pihak tertentu yang terdapat dalam webblog ini telah digunakan dengan memberi kredit untuk tujuan pengenalan sahaja. Kerenah Dunia tidak mempunyai apa-apa hubungan atau menandatangani sebarang perjanjian dengan mana-mana pihak selain jika dinyatakan.

Nama artis/selebriti/kenamaan/insan yang disebut dalam webblog ini adalah cadangan semata-mata & gossip tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional.

Kerenah Dunia juga tidak mempunyai sebarang niat untuk mendapat keuntungan daripada infomasi berkenaan ataupun cuba mencabul hak milik mana-mana pihak.

Bagi program mencari pendapatan sampingan pula, laman-laman web yang terbabit hanyalah cadangan semata-mata. Pihak Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab atas tindakan dan juga kerugian yang berlaku disebabkan kegagalan daripada program yang disertai. Setiap pelaburan sama ada atas talian (online) atau tiada talian (offline) adalah risiko perdagangan dan Kerenah Dunia tidak akan bertanggungjawab untuk itu.